maandag 22 augustus 2016

Dag 20 - een saai blog maar een schitterende dag

De kinderen willen weer naar Seaworld en houden het met gemak de hele dag vol maar ik heb aangegeven dat ik het wel lekker vind om gewoon een dagje bij de villa te blijven. Ik vind Seaworld en BG geweldig maar heb het wel een beetje gezien. Wim brengt daarom de kids rond half negen naar Seaworld, zij hebben de mifi bij zich en kunnen ons laten weten wanneer ze het zat zijn.
Ik slaap uit en daarna vermaken Wim en ik ons prima bij de villa met nietsdoen. Ik heb eindelijk een boek uitgelezen en ga vanwege de warmte zo'n beetje om het kwartier even het water in, zalig!!!!!!!!!!!!! Wij eten in het water een bak ijs (Oreo mint met chocolade, erg lekker want is net After Eight) wat wil een mens nog meer!!!


De kids laten weten dat ze zich prima vermaken en ook nog even de Orcashow en de dolfijnenshow meepakken naast alle attracties.
Om 5 uur geven ze aan dat ze nog 1x in de Manta gaan dus als Wim wil gaan rijden zijn ze ongeveer tegelijkertijd bij de ingang/uitgang.
Ronald en Chantal hebben een top dag gehad bij Seaworld, alles gedaan en de wachttijden vielen mee (max 20 minuten)

Als ze thuis zijn willen zij ook nog even een duik nemen en daarna gaan wij eten bij de Outback. . We hebben dit keer allemaal appetizers besteld, erg leuk om te doen maar uiteindelijk ook weer zoveel. Er is er altijd een die zorgt dat de borden leeg gaan en wij geen doggy bag hoeven mee te nemen, he Ronald :)


Morgen bijtijds op want wij gaan kajakken, dit keer niet op een rivier maar bij Merrit island met een gids in de hoop dolfijnen en manatees tijdens het kajakken te zien, wordt vervolgd ...

7 opmerkingen:

  1. Zo lekker dat je zegt, ik vandaag even niet, het is tenslotte vakantie dus relaxen.
    De kinderen hebben zich zo prima vermaakt en jullie lekker rust;-)
    Morgen kajakken, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heeft iedereen gekregen waar hij zin in had, heerlijk. En als ik het zo lees is de temperatuur flink hoger dan vorige week.
    Allemaal appetizers vinden wij ook erg lekker, en altijd veel te veel. Maar toch hebben we nooit een doggy bag nodig, wat kunnen die jongens eten hè? Veel plezier met kayakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n dagje waarop iedereen doet wat hij/zij zelf wil, wel jammer dat je dan ook niet gewoon de auto kon meegeven;)
    Goede tip van dat ijsje, die moet ik onthouden!
    Leuk kajakken, ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan tegen komen vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed geregeld zo. Lekker ieder zijn ding doen en iedereen blij. Veel plezier met kayakken. Hopelijk zien jullie een hoop dolfijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och zalig zo'n dag saampjes, zij blij, jullie blij! Die appetizers zien er top uit, deden wij soms ook, het is altijd veel te veel!
    Heel benieuwd naar jullie kayak avontuur vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oo wat lekker toch dat dit gewoon kan.
    De kids doen wat ze graag willen naar sea world en jullie lekker relaxen bij de pool.
    En ook wij zijn gisteren naar de outback geweest mmm
    Veel plezier morgen ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dagje zo, en fijn dat de kinderen zelfstandig naar Seaworld konden. Veel plezier met kayakken!

    BeantwoordenVerwijderen