zaterdag 20 augustus 2016

dag 18 - Lekker helemaal niks doen

Over vandaag kunnen wij kort zijn, wij hebben de hele dag bij de villa doorgebracht en genoten van het mooie weer, het zwembad en allemaal gedaan wat we zelf wilden.
Voor de een betekent dat lekker buiten lezen en af en toe een duik in het zwembad, voor de ander af en toe een duik in het zwembad en binnen sport kijken, en voor een ander lekker binnen een boek lezen en af en toe een duik in het zwembad en voor weer een ander, af en toe een duik in het zwembad en binnen wat op de computer of iets dergelijks :) Heel erg vervelend allemaal

Er worden tijdens deze drukke bezigheden dus ook vrijwel geen fotos gemaakt (de kinderen worden zo langzamerhand gek als ik iedere keer mijn foto toestel tevoorschijn haal) dus jullie moeten mij maar geloven als ik zeg dat wij ons prima vermaakt hebben.

Sávonds eten wij heel erg lekker bij de Longhorn waar wij starten met wat appetizers to share, erg lekker om daarna allemaal een prima sirloin steak te eten.

Na dit geslaagde etentje gaan wij naar Disney Springs waar wij gezellig rondlopen en uiteraard de Disney store bezoeken, foto's die ik daar heb gemaakt tijdens het passen van de meest gekke hoofddeksels werden niet akkoord bevonden voor publicatie :)
Als wij bijna alles gezien hebben, zijn wij helaas net te laat om nog de Coca-cola zaak in te gaan, want deze sluit precies om 23.00 uur. Terug naar huis en terugkijkend op een hele relaxte dag.

Begrijp inmiddels dat het niet altijd lukt om te reageren op het blog, ik weet niet hoe dat te veranderen maar in ieder geval gezellig dat jullie meelezen en voor degene die het wel lukt, erg leuk om jullie reacties te lezen, bedankt!!

7 opmerkingen:

  1. Nou ik zou daar zo maar aan kunnen wennen, de hele dag niks doen, lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dag, het lijkt wel vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke dag hoor, lekker zo chillen en relaxen. Dat is vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo geweldig! Iedereen doet lekker zijn eigen ding. En herkenbaar dat de kinderen afentoe moe worden van het fototoestel, hahaha! Genieten, toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n dagje. Dat is vakantie. Wel weer jammer dat de foto's met hoofddeksels niet geplaatst mochten worden hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne dag weer. Haha, hier riepen ze ook altijd: nee hè, als ik weer met het fototoestel aan kwam zetten :).
    Maar die foto's met hoofddeksels moeten er nog wel op hoor, hebben wij ook gedaan, hihi.
    Longhorn is ons ook heel goed bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen