maandag 15 augustus 2016

dag 13 - Chantal 15, Seaworld en Longhorn

Vanmorgen begonnen met een lekker ontbijtje en de kadotjes voor Chantal.
 Als Harry Potter fan ontbreekt het aan niets
 Na een uitgebreid ontbijt gaan wij op weg naar Seaworld
 Bij binnenkomst doen Chantal, Ronald en Wim terwijl ik op de tassen pas eerst 2 x de manta en daarna gaan wij door naar de show met Shamu's One Oceaan. Deze show blijft favoriet van ons, indrukwekkend om deze schitterende beesten te zien.





 Als wij hier uitkomen zijn de andere achtbanen dicht door onweer in de nabije omgeving. Ook het gedeelte waar je bij de dolfijnen kunt komen om ze te voeren is ivm het weer dicht. Een van de dolfijnen is het blijkbaar er niet mee eens dat hij nu niet gevoerd wordt en probeert zelf om de viscontainers open te krijgen. Hij blijft proberen maar het lukt hem niet :)
 Het is nu ook aan het regenen en de attracties zijn nog steeds dicht dus wij kijken onder water bij de dolfijnen totdat het weer droger wordt


 En hoe oud (jong) je dan ook bent geworden het blijft leuk om met beestjes op de foto te gaan:)
 Het onweer trekt weg en hierdoor kunnen het trio nog allerlei achtbanen meerdere malen doen, de nieuwe Mako wordt goedgekeurd en als wij thuiskomen nemen wij naast een verfrissende duik in het zwembad ook even plaats in de whirlpool, erg lekker.
 Daarna vertrekken wij naar Longhorn en genieten daar van een goede maaltijd waarbij de mannen de porterhouse bestellen van 20 ounce (570 gr per stuk!!) en Chantal een lekker stukje zalm, terwijl ik de sirloin neem


 We zitten vol en hoeven eigenlijk geen toetje maar vanwege Tal haar verjaardag komt er toch nog een coupe ijs op tafel
 
Bij de auto aangekomen zit er een gigantische mot/sprinkhaan?? op het front van de auto

 Bij thuiskomst zit er een kikker voor de deur, hiermee vinden wij in combinatie met gisteren de uil, genoeg "Harry Potter"gehalte voor Tal haar verjaardag en sluiten wij de dag af.
Bedankt allemaal voor alle felicitaties, Chantal heeft een hele geslaagde verjaardag gehad!
 

7 opmerkingen:

  1. Natuurlijk allereerst van harte gefeliciteerd Chantal!
    Wat een heerlijke plek om je verjaardag te vieren zeg tussen de dieren en het pret geweld :)
    Mijn hemel wat een mega stuk vlees op die borden, ik geloof dat de koeien populatie flink is uitgedund na vandaag...;)
    Wel een heel bijzonder gevaarte daar op jullie auto enne...die kikker is toch wel gekust hoop ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig je verjaardag vieren in het zonnige Florida en dan ook nog naar SW Top!
    Motten en kikkers zie ik liever niet, maar goed zolang ze niet in huis zitten vind ik het best.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om je verjaardag in Seaworld te vieren. Ga ik ook een keer doen heb ik me bij deze voorgenomen :-) Oh, en dan liever nog in Discovery Cove haha. En wow dat vlees! Ziet er wel heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een top verjaardag ! Aardig wat HP wildlife op een dag. Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is nog eens je verjaardag vieren..
    De jongens dachten bij longhorn we nemen maar eens een flinke.
    Jeetje wat een lap..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd Chantal!! Heerlijk om je verjaardag in Seaworld te mogen vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog van harte gefeliciteerd Chantal! Wat heerlijk om je feestje in Seaworld te vieren 😀.
    Die One Ocean Show is ook één van mijn favorieten. En goed van je Mariska, dat je je hebt opgeofferd om op de spullen te passen 😉.

    BeantwoordenVerwijderen