zondag 21 augustus 2016

Dag 19 - wederom een echte vakantiedag

Ook op de zondag beginnen wij rustig aan, geen echte plannen gemaakt en na het ontbijt en een ochtendduik besluiten wij toch met zijn vieren naar de outlet te gaan om nog een rondje te maken.
Chantal en ik (ja, echt waar) slagen voor wat leuke shirts en sweaters bij de GAP en ik scoor ook nog een mooie top bij Calvin Klei, maar jammer genoeg geen jeans (in 2010 heb ik een geweldige CK jeans gekocht en die echt opgedragen maar vorig jaar en ook nu weer zit er geen match voor mij bij)

Na deze voor te rest geslaagde ronde, gaan wij door naar de Florida Mall, want Ronald wil een "glazen" bescherming voor zijn nieuwe iphone. Hij vindt wat hij wil en doordat Wim er ook een neemt wordt het geheel nog aantrekkelijker qua prijs.
Chantal en ik lopen nog bij VS binnen waar ze een leuke actie hebben voor luchtjes en bodyproducten dus ook daar komen wij weer met een tas naar buiten.

Wij vinden het mooi geweest en gaan terug naar de villa, in de auto geeft de temperatuur meter de stand van 100 fahrenheit aan (ruim 38 graden) en dat is te merken. Thuis aangekomen maken wij dankbaar gebruik van het zwembad en savonds eten wij thuis lekker een stukje vlees van de grill terwijl wij genieten van een mooie zonsondergang


Om 20.30 gaan wij nog op pad om een ijsje te halen bij twistee treat, zalig ijs in de meest bijzondere smaken. Na dit "ijsje" op te hebben gaan wij nog even naar een souvenirshop op de 192 en onderweg daarnaar toe hebben wij schitterend uitzicht op het vuurwerk van Disney. Wij zetten de auto op een parkeerterrein aan de 192 (toevallig op een stuk bouwterrein dus helemaal vrij zicht) en blijven hier naar kijken, wat is dat toch mooi om te zien en wat duurt het vuurwerk lang.
Ik was helaas mijn camera vergeten dus geen fotos om te delen.

Na de souvenirshop, waar het altijd leuk is om door heen te lopen en vooral de bordjes met spreuken te lezen, gaan wij nog even naar de SuperTarget. Chantal wil nog kijken voor wat schoolspullen en heeft nu een indruk wat er hier te koop is, van de week nog naar een andere zaak zodat zij kan beslissen wat ze mee wil nemen.
Als wij het terrein van de villa oprijden (westridge) rijdt Ronald ons naar de villa toe, het is altijd heel rustig op het terrein en kan hij ook weer even oefenen, zijn conclusie met een automaat rijden dan  rijdt de auto eigenlijk vanzelf. (Helaas dus ook geen fotos van dit momentje)


3 opmerkingen:

  1. Hè, leuk iedereen geslaagd met shoppen, lekker de $$$ laten rollen ;-)
    Moesten ze in NL ook doen alle auto's met een automaat uitrusten. Ik vind het ideaal rijden, wij rijden in NL gelukkig met een automaat en het is relaxed rijden kan ik je zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dag. Met die temperaturen moet je ook niet al te veel doen. En shoppen is altijd goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed geslaagd allemaal! En maak me gek, lekker ijsje bij Twistee Treat!! Wat een hitte zeg, gelukkig heb je airco in de shoppingmall. En ja, ideaal zo'n automaat.

    BeantwoordenVerwijderen